Dumnezeu e pro-life și pro-choice

Dumnezeu e pro-choice și El a ales viața și nu ne-a dat niciodată voie să alegem noi altceva. Noi nu avem dreptul de a decide sau vota dreptul la viață a cuiva.

Se speculează mult vârsta la care un prunc „devine copil”. Discutia aceasta purtată de creștini trebuie să aibă un răspuns clar care să distrugă orice idee și permisiune a avortului. Biblia – Dumnezeu e anti-avort.

Cel ce m’a făcut pe mine în pîntecele mamei mele, nu l-a făcut și pe el? Oare nu ne-a întocmit acelaș Dumnezeu în pîntecele mamei? (Iov 31:15 VDC)

Da, Tu m’ai scos din pîntecele mamei, m’ai pus la adăpost de orice grijă la țîțele mamei mele; de cînd eram la sînul mamei, am fost supt paza Ta, din pîntecele mamei ai fost Dumnezeul meu. (Psalmii 22:9, 10 VDC)

Pe Tine mă sprijinesc, din pîntecele mamei mele. Tu ești Binefăcătorul meu încă din pîntecele mamei; pe Tine Te laud fără-’ncetare. (Psalmii 71:6 VDC)

Tu mi-ai întocmit rărunchii, Tu m’ai țesut în pîntecele mamei mele: Te laud că sînt o făptură așa de minunată. Minunate sînt lucrările Tale, și ce bine vede sufletul meu lucrul acesta! Trupul meu nu era ascuns de Tine, cînd am fost făcut într’un loc tainic, țesut în chip ciudat, ca în adîncimile pămîntului. Cînd nu eram decît un plod fără chip, ochii Tăi mă vedeau; și în cartea Ta erau scrise toate zilele cari-mi erau rînduite, mai înainte de a fi fost vreuna din ele. (Psalmii 139:13-16 VDC)

Dar cînd Dumnezeu – care m’a pus deoparte din pîntecele maicii mele, și m’a chemat prin harul Său, – a găsit cu cale (Galateni 1:15 VDC)

Fiindcă sînt fameni, cari s’au născut așa din pîntecele maicii lor; sînt fameni, cari au fost făcuți fameni de oameni; și sînt fameni, cari singuri s’au făcut fameni pentru Împărăția cerurilor. Cine poate să primească lucrul acesta, să-l primească.“ (Matei 19:12 VDC)

«Mai bine înainte ca să te fi întocmit în pîntecele mamei tale, te cunoșteam, și mai înainte ca să fi ieșit tu din pîntecele ei, Eu te pusesem deoparte, și te făcusem prooroc al neamurilor.“ (Ieremia 1:5 VDC)

Căci va fi mare înaintea Domnului. Nu va bea nici vin, nici băutură amețitoare, și se va umplea de Duhul Sfînt încă din pîntecele maicii sale. (Luca 1:15 VDC)

„Aș putea să deschid pîntecele mamei, și să nu las să nască? zice Domnul. – Eu care fac să nască, aș putea să împedec oare nașterea?“ zice Dumnezeul tău. (Isaia 66:9 VDC)

Și acum, Domnul vorbește, El, care M’a întocmit din pîntecele mamei ca să fiu Robul Lui, ca să aduc înapoi la El pe Iacov, și pe Israel, care este încă împrăștiat; căci Eu sînt prețuit înaintea Domnului, și Dumnezeul Meu este tăria Mea. (Isaia 49:5 VDC)

Așa vorbește Domnul, Răscumpărătorul tău, Celce te-a întocmit din pîntecele mamei tale: „Eu, Domnul, am făcut toate aceste lucruri, Eu singur am desfășurat cerurile, Eu am întins pămîntul. Cine era cu Mine? (Isaia 44:24 VDC)

Iată că Elisaveta, rudenia ta, a zămislit, și ea, un fiu la bătrînețe; și ea, căreia i se zicea stearpă, este acum în a șasea lună. (Luca 1:36 VDC)

Fiindcă iată, cum mi-a ajuns la urechi glasul urării tale, mi-a săltat pruncul în pîntece de bucurie. (Luca 1:44 VDC)

Ea a strigat cu glas tare: „Binecuvîntată ești tu între femei, și binecuvîntat este rodul pîntecelui tău. Cum mi-a fost dat mie să vină la mine maica Domnului meu? (Luca 1:42, 43 VDC)

2 gânduri despre “Dumnezeu e pro-life și pro-choice

  1. Andrei, cand tin apologtica crestina pro-life, eu folosesc mult exemplul lui Ioan botezatorul.

    „se va umplea de Duhul Sfînt încă din pîntecele maicii sale.” Versetul asta demonstreaza crestinilor care sunt pro-choice (si sunt cu gramada pe aici pe la noi), ca Ioan este capabil sa fie umplut cu Duhul Sfant inainte de a fi nascut, lucru care demonstreaza personhood. Deci un copil nenascut este considerat persoana de evanghelistul doctorul Luca.

    De asemenea versetul care lai si pus din Luca 1:44, ca un prunc nenascut poate sa demonstreze bucurie.

    Where is the ‘like’ button for this article? 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

