De ce nu-și pierd nici arminienii mântuirea?

1 Petru 1:5 „Voi sunteţi păziţi de puterea lui Dumnezeu, prin credinţă, pentru mântuirea gata să fie descoperită în vremurile de apoi!”

Ar fi fost ceva de neimaginat dacă moștenirea noastră era nestricăcioasă și apoi noi am fi stricat-o, nu-i așa?

Ar fi fost de neimaginat dacă moștenirea noastră era nepălitoare și noi am fi pălit.

Ar fi fost de neimaginat dacă eterna noastră comoară ar fi dăinuit mai mult decât noi, iar Dumnezeu S-ar fi aflat în poziția jenantă de a pregăti o comoară care nu se poate veșteji pentru un popor pe care nu l-a putut păstra ca să se bucure de ea!

Va fi Dumnezeu prins într-o asemenea încurcătură penibilă? Își va permite Dumnezeu să păstreze o moștenire pentru un popor pe care nu l-a putut păstra?

Niciodată! Niciodată! Nu atâta timp cât dăinuie lumea aceasta, fiindcă noi suntem păstrați de puterea lui Dumnezeu prin credință pentru o moștenire rezervată în ceruri pentru noi.

Așadar, eu mă bizui cu toată încrederea pe puterea de păstrare a lui Dumnezeu!

A.W. Tozer, Eu îi spun erezie, p.80-81

Lasă un răspuns

