Unicarm Fălticeni, povești cu lapte

2013-11-20 18.16.48

Am cumpărat o cutie de lapte și am venit acasă iar soția a pus laptele la fiert. Laptele era stricat. Cutia era sigilată, întreagă și laptele era „în garanție.”

Mă întorc la magazin cu laptele rămas în cutie pentru ca vânzătoarele să se convingă că laptele nu e bun. Mi se spune că nu e vina lor și că probabil e de la transport.

Insist că asta nu e problema mea ci a lor. O vânzătoare o cheamă pe „șefa” iar ea își cere scuzele de rigoare și îmi dă o altă cutie de lapte, ceea ce ar fi trebuit să facă de la început vânzătoarea cu care am discutat.

Bun.

Al doilea episod este când mă duc să iau o cutie de lapte și nu văd că este tăiată cam cinci cm din ea. O fi fost de la transport. Nu e treaba mea asta. Vânzătoarea varsă lapte pe aparatele alea (datorită tăieturii de care nici eu nu știam) și observă că cutia are o problemă. Mă duc și iau altă cutie și plec acasă.

Mă întorc peste două zile ca să fac ceva cumpărături și când trec pe la frigiderul cu lapte aceeași cutie era pusă în primul rând dar ocolită de cumpărătorii atenți. Ce folos să mi te scuzi tot timpul cu „transportul” dacă pui cutia deteriorată înapoi în raft?

Să le fie rușine.

Lasă un răspuns

