Răspuns final (sper) lui Alin Loloș

Dragă Alin. L

Întâi de toate, nu văd absolut nici o problemă în faptul că am atras atenția asupra unor deviații pe care le văd în viața ta. Deodată ce ești o persoană publică care scrie în public, o persoană care influențează, i-ați riscul ca oamenii să se folosească de creierele lor și să judece ce spui. Folosești un bisturiu destul de ascuțit atunci când scrii altora, de ce plângi când ești curățit cu aceeași lamă?

Ai spus o prostie. De ce nu îți iei riscul pentru ceea ce scrii și spui? Iar susținerea unor prostioare cu atâta convingere îmi arată că am făcut bine că am scris. Era mai bine pentru tine dacă te justificai (există circumstanțe atenuante uneori) sau dacă pur și simplu recunoșteai că ai făcut afirmații deplasate.

Faptul că tu întrebi retoric dacă ai scris vreodată de altă persoană decât Domnul Isus este doar o formă, ipocrită aș spune, de a ascunde faptul că scrii tot timpul despre persoanele pe care le cunoști și le observi (pe facebook, pe stradă, etc). Singura diferență între noi doi este că eu acum am precizat numele tău. Domnul Isus a lovit în oameni, apostolul Pavel a făcut-o, Iuda a făcut-o, Petru a făcut-o. Nu știu ce Biblie citești deodată ce întrebi dacă ei au făcut asta. Da, Domnul a făcut așa.

Nu înțelegi ce am cu tine? Mă doare pentru tine. Văd direcția bună în care ai putea să mergi și de la care deviezi. Ia ceea ce am scris ca o avertizare prietenească. Nu-ți bate capul cu faptul că am scris despre tine deoarece nu voi scoate absolut nici un lucru din cele scrise. Oricine își dă cu părerea poate avea dreptate. Faptul că ieși așa devreme în public cu afirmații necizelate, cu un stil pseudo-profetic, agresiv, cu lecții doctrinare îmi arată că ceea ce am observat la tine este adevărat. Internetul prezintă acele dovezi.

Ideea asta cu „poate ne vedem” sau „abia aștept să ne vedem” îmi aduce aminte de amenințările pe care ni le făceam în copilărie „las’ că ne vedem noi…” Fiecare om are darul lui și trebuie să se folosească de el în măsura credinței primite. Dacă tu predici pe străzi foarte bine faci. Domnul te va răsplăti după modul în care o faci. Nu încerca tipul acesta de manipulare de doi lei încercând să calci în picioare ceea ce spun alții prin simplul fapt că ei nu fac ceea ce tu faci. Nu provoca oamenii să facă ce faci tu, sau la nivelul în care tu o faci, pentru că nu toți sunt chemați să facă asta. Evident că nu știi dacă am predicat vreodată în public și nici nu contează asta în discuția noastră.  Faptul că predici pe străzi nu îți dă o diplomă specială pe baza căreia poți să spui orice gogomănie care îți trece prin cap fără ca să aibă cineva voie să te cenzureze.

Nu am lăsat loc de comentarii pentru simplul fapt că nu mă interesează o discuție legată de persoana ta. Acum, nici măcar cu tine nu îmi doresc fiindcă observ atitudinea ta respingătoare. Mă interesează însă dacă voi vedea schimbări în tine. De obicei discuțiile pe bloguri și pe facebook sunt sortite eșecului; de ani de zile văd asta. Pentru acest motiv propun să încheiem discuția noastră aici.

Când mă voi întâlni cu tine îmi voi dori să văd în tine ceea ce îmi doresc și acum. Har multiplicat!

