Răspuns „teologului” Beniamin Andone

DISCLAIMER: Scriu acest articol pentru ca rățoii (studenții de anul 1-2) să învețe că a ieși în public costă. Unii dintre ei nu învață asta niciodată.

Ieri am văzut o fotografie cu câțiva studenți iar în comentariul imaginii era o întrebare, din câte am înțeles, titul unei predici (bănuiesc, după reacție că era a lui). Întrebarea suna cam așa, deși nu îmi aduc aminte exact formularea: cum poate cineva fi binecuvântat de Dumnezeu? Iar eu fără intenții rele, deoarece nici nu știam ce răspuns a dat omul în predică, am răspuns: să vină la Hristos. Se pare că pentru acest individ răspunsul meu a fost eretic așa că am avut parte de următoarea reacție:

20140128-104925.jpg

Cred că e dreptul meu să răspund când vreau la articole, comentarii, imagini postate de prietenii mei. Mai cred că nu am spus ceva greșit ca să fiu tratat porcitoresc de către un student la teologie. Până la urmă am dat un răspuns fundamental, nu? – care are de-a face cu destinul nostru legat de Domnul Hristos.

Prietene Beniamin, era o întrebare acolo si eu am răspuns. Deodată ce ai pus în public inseamna ca e voie sa îmi dau cu părerea. Daca vrei sa fii ignorat sau ca toti sa fie de acord cu tine ține totul în privat sau cautăți un grup care să te elogieze ca marele lor guru. Te-ai făcut de rușine.

Un gând despre “Răspuns „teologului” Beniamin Andone

Lasă un răspuns

