Călăuzirea Duhului Sfânt, Peter Masters

O metodă de distrugere a oponentului, perversă spun eu, şi de care ne facem vinovaţi product_detailed_image_192_158aproape toţi, este să caricaturizăm perspectiva şi opinia celuilalt. În felul acesta îi scădem credibilitate şi îl facem să pară penibil. Ceilalţi îl vor privi ca pe un idiot iar el va trebui să simtă aşa sub privirile noastre deşi, dacă am înţelege bine perspectiva lui, probabil că am stabili multe legături cu acea poziţie. Cred că mulţi carismatici se vor regăsi în această descriere a călăuzirii Duhului făcută de un cesaţionist convins:

Credincioşi fiind, cu toţii am experimentat „îndemnuri” ale Duhului, când în bunătatea şi harul Său, Duhul ne-a trezit gândirea sau ne-a ascuţit priceperea. Toţi am primit din partea Duhului ajutorul care ne-a făcut mai ageri decât am fost în mod normal într-o oarecare situaţie mai dificilă. Cu toţii am fost ajutaţi să ne amintim obligaţii sau responsabilităţi de care altfel am fi uitat, şi, poate toţi am fost „sensibilizaţi” la un moment dat în faţa nevoilor deosebite ale unei alte persoane, în condiţiile în care, lăsaţi singuri, am fi rămas complet impasibili. Cu siguranţă, fiecare dinter noi cunoaştem aceste „îndemnuri” pline de bunătate, chiar dacă nu conştientizăm întotdeauna prezenţa mâinii lui Dumnezeu în astfel de momente. Numai că aceste îndemnuri şi influenţe reprezintă ajutorul discret pe care ni-l oferă Duhul Sfânt; ele nu sunt comunicări ale Adevărului şi nici indicaţii cu autoritate.

Peter Masters, Fenomenul Carismatic, p. 36

2 gânduri despre “Călăuzirea Duhului Sfânt, Peter Masters

Lasă un răspuns

