Ziua 2 – deal sau vânt?

Untitled

Deşi nu am mai pedalat de ani de zile, după cei aproape 9 km parcurşi ieri, fără oprire, nu m-am trezit cu febră musculară. Mi se pare ciudat.

Spre deosebire de ieri, astăzi am avut psihicul mai tare. Mi-a părut că a fost mai uşor pedalatul, chiar în cea mai grea porţiune, unde am de urcat aproximativ 1-2 km. Cred că e foarte importantă starea lăuntrică chiar pe bicicletă.

Am băut de dimineaţă lapte şi, spre chinul meu, pe la primul sfert din drum gâtlejul îmi era complet uscat şi simţeam acut nevoia de apă. Mi-ar fi prins bine măcar o cană de apă. Ieri am băut ceai înainte de pedalare şi nu am simţit deloc nevoia de apă.

Astăzi a bătut vântul destul de tare însă în prima parte a drumului nu am simţit nimic deoarece am fost protejat de două dealuri printre care trece europeanul 85 (ăla de duce spre Bucureşti).

Spre deosebire de ieri urcuşul a fost mult mai uşor, deşi asta e cea mai grea parte din drum. Astăzi a fost şi mult mai cald.

De la Spătăreşti vreo doi km spre Gura Humorului – au fost foarte greu de parcurs. Vântul bătea din partea dreapta – faţă şi în ciuda faptului că drumul urcă destul de puţin m-a extenuat cumplit. Oricum, am stat aplecat majoritatea timpului şi, cel puţin am avut senzaţia, aşa am reuşit să-mi fac pedalatul mai uşor.

Am văzut că e mai bine să am o glugă pe cap decât un simplu fes. Nu ştiu cum obişnuiesc alţii să se îmbrace pe biciletă dar eu prefer să transpir decât să mă usuce vântul.

4 gânduri despre “Ziua 2 – deal sau vânt?

  1. Ai grija la masini. Si, nu o lua prea tare de la inceput. Nu uita ca nu ai experienta. Ca sa nu fac febra musculara, eu luam o lingurita de zahar dupa ce alergam 25 ture de stadion, cu multi ani in urma. Atentie la masini !

    Apreciază

    1. a trecut astăzi un bolid pe lângă mine de am crezut că ajung în livada pe lângă care treceam.

      De mic am călătorit pe europeană spre Suceava şi cam ştiu cum e şi cu tirurile şi cu maşinile în general. Dar mulţumesc de avertizare. Cum ieşi pe şosea deja ştii că trebuie să te păzeşti bine.

      Apreciază

  2. Verifica daca pe acel drum ai voie sa mergi cu bicicleta.
    Poarta o vesta reflectorizanta.
    Atentie la vehiculele mari, care te „absorb”, dupe ce te depasesc si pot sa te dezechilibreze.

    Apreciază

Lasă un răspuns

