Ziua 3

save as

Cineva mă întreba ce treabă are acest soi de articole cu titlul blogului. Legătura e următoare: trezirea … trupului. Lenea fizică, duhneala, hibernarea … nu sunt roada Duhului Sfânt.

Astăzi a fost o cursă mai ușoară. Am mai adăugat vreo 2-3 km cu un stop sau două pentru anumite probleme pe care le-am avut de rezolvat.

Azi a fost parcă și mai ușor deși am făcut același circuit în sens invers. Toți cei care cunosc „dealul Tâmpești” știu că e greu de urcat și cu mașina. Aici m-am ridicat pe pedale deoarece mi s-a părut extrem de greu. Am doar 10 viteze și parcă mi-ar fi prins bine vreo câteva viteze mai ușoare.

De data aceasta mi-am luat apă; totuși e bine să ai un bidonaș specific pentru bicicletă și nu o sticlă pe care, dacă o desfaci din mers, se fâstâcește și o scapi pe jos.

 

Lasă un răspuns

