Psalmul 23 – „nu vei duce lipsă de nimic?” Marius Cruceru

O predică de ascultat duminica asta:

Dacă Domnul este păstorul meu … eu sunt o oaie proastă și plină cu scaieți.

Dumnezeu rămâne centrul istoriei și după istorie.

Raiul nu va fi un loc al compensațiilor pentru frustrările tale de aici.

Nu suntem personajele principale ale istoriei. Personajul principal este Domnul.

Știi ce îți comunică oglinda: pregătește-te, derulăm programul de întâlnire cu El.

Dacă Dumnezeu n-ar pune toiagul și nuiaua pe noi, nu ne-am mișca din suferință, nu ne-am debloca.

Nu vei fi tu cel mai șmecher din lumea aceasta ca să fenteze necazul.

Am o veste bună: mori!

Dacă mă întrebați ce mai fac eu vă răspund: nu mă interesează ce mai fac eu. Mă interesează ce face El.

Domnul este bine merci!

Lasă un răspuns

