Mântuire prin ridicare de mână și rugăciuni ieftine

Cu ceva ani in urma, pe vremea cand eram o adolescenta rebela si ironica la adresa lui Dumnezeu am ajuns cumva in cercul pocaitilor din zona in care ma aflam si am vazut oameni cu vieti extraordinare, am auzit de nastere din nou, de felul in care Domnul intervine in viata ta si te transforma, etc. Am mers intr-o tabara de pocaiti si acolo am auzit o predica care m-a sensibilizat prin strigate, cuvinte alese in acest scop, muzica pe fundal…Am ridicat mana, am venit in fata, am bolborosit si eu o rugaciune dictata, eram emotionata, nu stiam ce se intampla….Oamenii ma felicitau, cica Isus a intrat in viata mea…si am asteptam sa vad schimbarea….dar nu era nimic, eram mai goala si mai seaca ca niciodata…Am avut cea mai mare dezamagire a vietii mele, tot ce imi ziceau oamenii schimbati s-a dovedit a fi o minicuna in ochii mei…Am plecat de acolo si am patit ca in exemplul ala din Biblie in care a plecat un drac din mine si s-a intors cu alti 7 inapoi, pentru ca acolo nu era nici un Isus. A urmat o perioada groaznica in viata mea pana in momentul in care Domnul mi-a schimbat-o total, schimbare pe care nu o poti confunda. Acuma stiu ca si experienta asta a fost dupa planul Domnului care este Suveran, dar lucrul asta nu-i scuza pe cei care fac astefel de lucruri pentru o falsa cauza,
Predicarea unei doctrine sanatoase insotite de lucrarea Duhului Sfant vor schimba viata omului, nu mana ridicata sau cuvintele bolborosite fara sens!

sursa

Lasă un răspuns

