Sfânta ambiție a predicatorului, Spurgeon

Mai bine să nu mă fi născut decât să le predic acestor oameni cu nepăsare sau să ascund vreunul din adevărurile Stăpânului meu. Mai bine să fi fost un diavol decât să predic jucându-mă cu ușurință cu Cuvântul lui Dumnezeu și astfel să lucrez la ruinarea sufletelor oamenilor… Culmea ambiției mele este să fiu curat de sângele tuturor oamenilor. Să pot să spun când mor ca și George Fox: „Sunt curat, sunt curat”, aceasta ar fi aproape tot ce îmi doresc. Iain Murray, Spurgeon Cel Uitat, p.40

Lasă un răspuns

