UDAPTE!! Din ce motive se poate retrage ordinarea unui păstor în comunitatea de TIMIȘ?

La început am dorit să formulez titlul articolului așa „din ce motive se poate retrage ordinarea unui păstor în uniunea baptistă din România” dar mi-ar plăcea să cred că acesta este un caz izolat și de aceea limitez cazul acolo unde a avut loc.

Aș dori să știu și eu dacă există un document public care poate fi accesat prin care să găsesc, măcar la modul general, enumerate motivele pentru care se pot retrage ordinările. Nu de alta, dar să știm cât de cât care sunt păcatele pentru care se retrage ordinarea.

Îmi doresc ca publicarea acestui articol să nu fie un motiv de disconfort lăuntric pentru unii deoarece nu ar trebui să luăm vreo decizie de genul acesta – cu o asemenea importanță – fără ca să fi cumpănit bine lucrurile.

Sunt curios ce măsuri disciplinare se iau în cazurile de curvie, lăcomie de bani, defăimare etc – ca să fiu în ton cu 1 Corinteni 5:11-13. De fapt nu mai sunt curios. Știu. Dar să lăsăm toate lucrurile la timpul lor.

Cei care vă amintiți – la vremea în care sesizam predicarea nebiblică din cadrul unei evanghelizări de pe stadionul Areni din Suceava – a doua zi (sau imediat după eveniment) am fost sunat de către unul dintre conducătorii comunității penticostale și dat pe mâna bolii și distrugerii pentru că m-am împotrivit lucrării lui Dumnezeu. Sper să nu găsesc la fel de multă bunăvoința din partea fraților mei baptiști.

Domnilor, să fiu puțin mai specific: există cazuri de păstori dovediți în curvie cărora ÎNCĂ nu li s-a ridicat ordinarea. Nu am dubii că există maltratări făcute pasajului care cere prezbiterului să fie „bărbatul unei singure neveste” însă cred că a nu răspunde la telefon este mai puțin grav decât a trăi în curvie. Spun și eu.

UDAPTE!! Dintr-o discuție direct la sursă am înțeles că acest fost păstor a deschis o biserică REVOLUȚIA în Lugoj sub pretextul unei chemări de a fi reformator ca Martin Luther dar nu în cultul baptist. Tipul acesta revoluționar de a lucra a dus la retragerea ordinării sale. Celelalte deviații ale lui nu le comentez aici deoarece articolul meu nu încearcă să ia apere/denigreze imaginea acestui frate pe care nu-l cunosc.
Untitlecomd

17 gânduri despre “UDAPTE!! Din ce motive se poate retrage ordinarea unui păstor în comunitatea de TIMIȘ?

  1. imi aduc aminte acum de Ovidiu Petric..are un blog unde posteaza despre Spurgeon, Tozer, Piper si alti calvinisti…
    poate din cauza calvinismului sau este „persecutat”… sau poate cultul baptist spune ca, daca nu mai e baptist a la cult, de ce sa fie un pastor al baptisistilor…mai cunosc cazuri..:))

    Apreciază

  2. catre „autorul articolului ?” -„Aș dori să știu și eu dacă există un document public care poate fi accesat prin care să găsesc, măcar la modul general, enumerate motivele pentru care se pot retrage ordinările.” – se pare ca exista – art 57 al.2 p.”g” din statut – culmea, p.”g” !

    Apreciază

  3. un lucru ma nedumereste aici si peste tot: – de ce „biserica crestina” ? – poate exista si „biserica necrestina” ? – eu stiu ca numai adunarile Domnului sunt „crestine” – – – nu poti zice de ex. „biserica mahomedana” sau „hindusa” etc. !@?

    Apreciază

Lasă un răspuns

