Ce cărți citește Președintele Băsescu?

20 de gânduri despre “Ce cărți citește Președintele Băsescu?

  1. Ohoho! Şi încă cât a „citit” la viaţa lui! Numai că volumele din „biblioteca” dumnealui se măsoară în litri şi grade (% alc./vol.) Iar „erudiţia” şi experienţa lui s-au văzut tot mai clar în aceşti zece ani (incredibil, aproape un sfert din viaţa mea!), cu fiecare zi ce trecea. Din păcate pentru noi.

    Apreciază

      1. Nici vorbă! Din fericire, populaţia acestei ţări nu se împarte doar în cele două categorii pe care le sugerezi (şi aşa cum a încercat din răsputeri stimabilul preşedinte s-o facă). Consider că am tot dreptul să-l detest pe acest personaj fără să mă situez în mod automat în tabăra susţinătorilor celuilalt detestabil.

        Apreciază

      2. mai Lupule, nu fi ipocrit… poezia ta are melodie pontista orice ai zice…
        ai mirosit tu aburul expirat de presedinte? ai vazut tu ca umbla pe doua carari? (eu cred ca tine mai mult ca tine la bautura, btw)
        in ce priveste prerogativele lui in politica externa, a facut mai multe ca Intaiul Chinez al tarii si plagiatorul-sef, si nici nu s-a facut de ras ca el…
        Orice ai spune, Basescu pleaca cu frunrea sus de la Cotroceni, spre desperarea pontistilor!
        asa ca, schimbati placa, ca nu va mai avea rost in 2 luni!

        Apreciază

  2. Oare? Aş putea să caut şi să postez aici link-uri către zeci de „citate” din „opera” domniei sale; dar nu cred că merită efortul şi nici nu cred că are rost să lungim discuţia asta.

    Apreciază

      1. Stimabile, mă cunoști de undeva de-ți permiți să mi te adresezi în halul ăsta? Citeşte mai întâi cu atenţie ce-am scris mai sus, apoi dă-ţi drumul la degete pe tastatură. Am scris eu undeva că sunt susținătorul lui Ponta? Sau vocabularul acesta l-ai copiat de la idolaşul dumitale?

        Apreciază

  3. Timotei, flăcăule, din păcate dumneata trăieşti într-un univers foarte strâmt şi foarte trist. Repet şi pentru tine: din fericire, lumea (şi crede-mă, nici măcar cea din proximitatea ta) nu se împarte doar în cele două categorii: pontişti şi băsişti. Poate când vei reuşi să te vindeci de obsesii de genul acesta vei înţelege şi că în spaţiu public e nevoie de o minimă decenţă în exprimare, mai ales cât te adresezi unei persoane pe care nu o cunoşti, care nu ţi s-a adresat în mod direct şi care s-ar putea să fie mai în vârstă decât tine (ca să nu mai pomenesc că există și posibilitatea să-ţi fie şi frate în Domnul, din moment ce ne-am întâlnit pe acest blog). Dar, mă rog, asta e…

    Apreciază

Lasă un răspuns

