DECÂT SĂ MĂ BATĂ DUMNEZEU CĂ N-AM SPUS, MAI BINE SĂ MĂ BATĂ ĂȘTIA C-AM SPUS…

Liviu Olah: Decât să mă bată Dumnezeu că n-am spus, mai bine să mă bată ăștia că am spus!

agnus dei - english + romanian blog

Photo Samy Tuțac Photo Samy Tuțac

DECÂT SĂ MĂ BATĂ DUMNEZEU CĂ N-AM SPUS, MAI BINE SĂ MĂ BATĂ ĂȘTIA C-AM SPUS…

La înmormântarea unui credincios, care „a trăit cum a trăit”, pastorul Liviu Olah și-a început predica cu o afirmație șocantă:”Nu pot să zic nimic bun despre acest om!” La sfârșitul serviciului de înmormântare cineva i-a spus:”Frate cum ai putut să spui așa ceva? Nu te gândești că ăsta are atâtea neamuri, dacă te bate careva?”

Liviu Olah s-a uitat la el și i-a răspuns:”Decât să mă bată Dumnezeu că n-am spus, mai bine să mă bată ăștia că am spus!”

Am meditat mult zilele acestea la un verset dintr-un psalm: „Oare, tăcînd, faceți voi dreptate? Oare așa judecați voi fără părtinire, fiii oamenilor?” (Psalmii 58:1 VDC)

Astăzi, când un prieten mi-a relatat această întâmplare, am înțeles și mai bine că, deși e confortabil să tăcem, e totuși preferabil să vorbim.

Sau…

Vezi articol original 51 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

