ATENȚIONARE: COD GALBEN DE FRUSTRARE! Marius Cruceru

s
sursa foto

Pentru toți prietenii mei de pe facebook care n-au schimbat în viața lor un pampers, care n-au pierdut nicio noapte, veghind la capătul unui prunc de 0-24 de luni cu febră 40, care n-au trecut macar cu nota minima prin procesul tehnologic al producerii și creșterii unui copchil pina la virsta de 7 ani de acasa (dar pentru voi soții Bodnariu sînt teroriști, fanatici etc., și toți cei care le țin partea niște gunoaie … )…

….pentru toți aceștia, am o mare rugăminte, BA NU, VĂ IMPLOR, cu toată prețuirea pe care v-am purtat-o, vă implor: un pic mai mică gurița atunci cînd este vorba despre subiecte delicate precum creșterea copiilor (ca subiect general) și cazul Bodnariu (ca subiect particular) și alte astea, chestii vulgare și fără sens în ochii odihniți ai domniilor voastre.

Oricum acestea sînt subiecte manipulative și prea josnice pentru adevărata elită intelectuală din care faceți parte. De ce vă înjosiți neuronul să ne împărțiți păreri pe care oricum le prețuim cu greu din pricină că experiența dvs. este superbă, dar lipsește cu desăvîrșire?

Nu de alta, dar nu dă bine la onor și la bun simț! Vă rog eu mult să vă țineți de lucrurile la care vă pricepeți așa de bine! Nu insistați să ne pierdem respectul pentru expertiza și experiența domniilor voastre, vorbind cu aceeași emfază și despre lucruri la care nu ați avut acces!

Deci, hai să fim deștepți și tăcem cînd trebuie! Vorba lui Petre Țuțea: s-ar putea scrie o lucreare științifică majoră despre AFLAREA ÎN TREABĂ LA ROMÂNI! Noi le știe pe toate, nu contează, agricultură, fotbal, politică, muzică, tenis, Halep et c.

P.S. MENȚIONEZ CĂ NU mi-am bătut și nu ÎMI BAT COPIII!!! (ca să nu avem discuții asupra motivațiunilor acestui gînd neastîmpărat către voi!)

Iar pentru cei care și-au trimis prietenele și/sau soțiile la avort, numai pentru că nu au avut curaj să își complice viața, dar acum au glas să vorbească despre chestiuni ca acestea (niște simpli masculi cu afecțiuni de lașitate testosteronică), pentru aceștia am alt cuvînt scurt, dar conține prea multe epitete. Deci voi evita! Cel puțin deocamdată.

Consider că această postare este foarte cenzurată și foarte politicoasă (mult auto-cenzurată!), avînd în vedere faptul că scriu despre post și restrîngerea voinței proprii.

P.P.S. Pe de altă parte îi disprețuiesc pe toți cei care s-au cocoțat pe tragedia (tragediile din Norvegia), de la Gîdea în jos și în sus, numai pentru a-și face trafic de like-uri, de audiență, politic … mai știu eu ce le va fi trecut prin cap.

Na, că am spus-o pînă la coadă!

Dacă am supărat pe cineva, mă va ierta, așa cum sper și eu să le fie iertată tuturor acestora băgarea în seamă fără rost.

sursa articol

Lasă un răspuns

