45 de lucruri pînă la 45 de ani

Marius Cruceru

Pe cînd am împlinit 40 am spus că, după 45 de ani, mă pot considera deja bătrîn. Acum parcă nu prea îmi vine să îmi lipesc eticheta de frunte. Dorim să ne amînăm bătrînețile, deși în perioada antichității clasice, Cicero s-ar fi considerat bătrîn și ne-ar fi sfătuit la comportament presbiterial, avînd în vedere statisticile și faptul că 50 de ani era o vîrstă greu de atins. Billy Graham spunea că îi învățăm pe oameni să moară, dar nu îi învățăm ca pastori cum să îmbătrînească bine și corect.

Un lucru este sigur: am trecut cu mult de jumătatea vieții. Cu doi frați antecesori, care s-au dus la răsplătire cu fractură de cord, unul la 47 și celălalt la 59 de ani, eu îmi aștept ruperea mea în pace și cu oarecare răbdare neliniștită. Fibrilațiile din ce în ce mai dese și din ce în ce mai lungi anunță soarta…

Vezi articol original 1.579 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

